minibrudarna

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Lina Kimmegren - 7 januari 2015 08:24

På Torsdag ska gänget jag brukar träna agility med träna i en inomhushall, och Lea går inte träna med just nu för hon löper och hon är inte med i huvet.
Så då tar jag med lilla Zoey istället, jättebra miljöträning för henne. Och sedan hade jag tänkt träna lite tunnlar med henne. Och vi har börjat lite smått på skoj att hon ska gå slalom mellan min ben! Så tänkte träna liiiite slaom bara att hon ska runda första pinnen:) Ska bli så kul och se hur Zoey reagerar på allt! Min lilla stjärna <3


På Söndag är det även samträning för en instruktör jag aldrig tränat för. Det va hundmöten och lite allmän kontakt, jättebra träning för Zoey! Så jag tar med henne, då Lea löper haha. 
Zoey får vara med om mycket nu, men hon är 6månader nu. Och det är dags att lägga i en högre växel:)


 

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards