minibrudarna

Alla inlägg den 29 november 2015

Av Lina Kimmegren - 29 november 2015 07:37

Senaste veckorna så är all hundträningsmotivation borta, vet inte om man behöver ha sånna perioder också. Men jag har ingen lust att träna alls, allt känns så jobbigt just nu. Har varit så himla mycket senaste tiden känner jag.
Kommer inte göra någon mera aktivitet med dom detta år, blir inget Stockholm för Z. Hon går snart in i löp, så då är det ingen idé.
Lea ska löpa vid nyår om hon löper samma detta år. Blääää för löptikar;)

Idag kommer jag inte träna agility, känns jobbigt och vill inte. Men ska försöka till nästa Söndag. Har varit mycket att jobba heltid hela veckan känner jag. Är så sliten och trött i kroppen,vill bara va och vila..typ.

Men råttorna får ju promender och annan aktivering, Lea har blivi superduperduktig med kontaktövingar på promenaderna nu:) Äntligen. 
Det behöver hon, stressmaja.
Och Zoey, ja hon springer för det mesta lös och bara är hon. haha. Hon har ju dirket inga inlärda beteenden så, men hon är lite voffig ibland, men detta kan nog bero på löper som kommer smygande (tror jag).

Hoppas man blir sugen på träning till nästa år iallafall:)haha

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards