minibrudarna

Alla inlägg den 20 september 2015

Av Lina Kimmegren - 20 september 2015 07:47

Igår imorse tog vi lite höstbilder på både hundarna, och på oss andra i familjen. Dom fick dampa av sig och bara springa lösa och ha roligt! Men dom va nöjda efter det med kan jag säga.

På kvällen åkte vi till mormorsgruvan och gick promenad med dom där, blev en dampa av sig promenad då med. Så skogen va osäker där igår haha. Blev lite lek och bus, våran kära dotter älskar att leka med hundarna. Självklart under uppsikt!
Brukar inte kasta bollar osv till mina hundar speciellt inte till Lea, då hon redan är stressad. Men ibland blir det ett undantag och då gör vi det. Eller våran dotter rättare sagt.
Men lite seriöst blev det, brukar be hundarna sitta så gömmer jag bollen en bit in i skogen sen får dom kommandot och då får dom leta efter leksaken. Bra så dom får amvända nosen=)
Så lite sånt blev det igår med, mycket vilt i skogarna nu. Märks på hundarna hehe.


Vet inte riktigt vad det blir för morgonaktivitet för råttorna, ska dricka lite kaffe nu och fundera på det;)

Här är lite bilder från igår

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hundliv · Lea · Zoey

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards