minibrudarna

Alla inlägg den 21 december 2014

Av Lina Kimmegren - 21 december 2014 09:52

Hej alla läsare, vid ca 07.15 så blev jag och hundarna hämtade av Lollo och Bella. Idag har vi tränat agility på morgonen. Lea skötte sig bra, vi körde en bana och vi fastna på slaomet...Men jag lyssna på Bella och belöna massor med leksaken efter några portar...gjorde så några gånger och sedan hade hon ett fint sug i hela slaomet:) 
Vi träna inte så mycket idag, vi körde banan 2 gånger och sen träna vi däcket lite och lite vanliga hopphinder.

Zoey busråttan hade jag med mig också, hon fick sig också lite träning med endel störning. Jättekul när dom andra hundarna tränar agility och springer för då vill ju hon springa efter haha. Men hon gjorde inte bara bus, hon va jätteduktig. Hon kom bra på inkallning tycker jag, sedan gick vi bara runt lite och hon hade finkontakt med mig:)
Sen träna vi lite stadga, hon fick sitta ner och jag gick iväg några meter vände ryggen mot henne, och dom andra hundarna tränades runtomkring, men hon satt kvar fint. Stadga brukar vi träna, men inte med så mycket störning som det var idag.
Bra för Zoey att får vara med från början, och få miljöträning:)

Är nöjd över mina råttor idag!<3 Nu är dom sååå trötta, så dom sover nog igenom hela dagen, och senare i eftermiddag/kväll blir det långpromenad med Lea och ett varv med Zoey <3


Tack Lollo och Bella för allt idag :) <3

 
Trött Lea<3

 
Zoey la sig framför elementet i badrummet haha

 

Lea · Träning · Zoey

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards