minibrudarna

Alla inlägg under december 2014

Av Lina Kimmegren - 6 december 2014 11:36

Idag blir världens finaste Miss Ginger´s Harriet Houdini 5 månader! Det var ett tag sen jag blogga, men allt rullar på.
Zoey har blivit lite hmmm bitchig haha, inte alls lika "lätt" längre. Utan hon har börjat visa lite attityd haha. 
Hon är så busig inne, alltså hon har aldrig varit speciellt svårt sådär med att hon inte får bita på Sagas leksaker te.x man har bara behövt sagt nej liksom. Nu gör hon alllt hon inte får göra typ, as busig!
Men jag kan säga att hon är 98% rumsren iallafall, men det tar sånn tid innan hon ska kissa ute nu. Det ska luktas..och luktas....
Hon är väldigt luktig, och minsta ljud hon hör så ska det "voffas" ute. Men det tränar jag stenhårt med, så hon inte blir en hund som skäller på ALLT. Men hon visar ingen rädsla, det är mera vad är det där för nått, kan vi gå och titta vad det är typ. Nyfiken och framåt har hon ju varit alltid liksom, hon har bara lagt på lite voff nu med;)

Men hon är världens underbaraste trotts sin lilla bitchperiod hon är inne i nu haha. Men vi går en kort promenad varje kväll när det är mörkt, och det har blivit lite bättre med hennes voffande.Men det är bara att ligga i liksom.
Man får inte en bra hund utan att man tränar den, så är det!

4 veckor <3

 

8 veckor<3

 

11 veckor
 

5månader
 


Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards