minibrudarna

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Lina Kimmegren - 14 november 2014 07:42

Godmorgon alla läsare!
Imorgon är den stora dagen, Zoeys och MIN första utställning. Är jättenervös, men ska försöka att inte vara det imorgon. Se det som träning och en rolig grej!
Ska bli mycket intressant och se vad domaren säger om min fina Zoey.

Zoey har som vanligt varit jätteduktig nu när vi tränat bordet, och gått i utställningskopplet. Blir lite sånt idag med, och massa lek såklart!

Lea skulle jag väldigt gärna vilja gå upp till klubben med på dagen, och träna lite agility. Nästa helg är det tävling igen, och jag har inte tränat agility sen innan förra tävlingen....
Hoppas jag får barnvakt idag, hoppas hoppas!! 

Annars blir det lugnt idag, har varit så opepp på hundträning överhuvudtaget i detta tråkiga väder. Hundarna har varit ganska lugna med, vissa dagar, sen har Zoey damp haha. 
Vi har tränat mycket inne, och sedan bara gått promenader:)


Lilla Härjet 8 veckor gammal!
Nu väger hon nästan 1,7 kg och är ca 23 cm hög!:) Ska försöka ta lite bra bilder på henne någon dag!

 

Lea · Träning · Zoey

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards