minibrudarna

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Lina Kimmegren - 15 november 2014 06:37

Hej alla läsare.
Just nu har jag packat ihop alla grejjer som ska med till utställningen idag. Dricker lite kaffe nu och försöker ta det lite lugnt. 
Är så himla nervös, men det kommer gå bra. Det här är så himla bra träning för Zoey, massa människor och massa hundar. 
Spelar ingen roll hur det går egentligen, jag vet redan att jag har världens finaste PK! Men visst vore det askul om det gick svinbra!
Vet ju inte riktigt vad hon är på för humör idag, det är ju en valp liksom;) 
Är nervös för hur jag ska gå tror jag, och att Zoey ska vägra gå framåt i kopplet dock är jag nästan 99% säker på att framåt kommer hon vara idag, men vet inte.

Hoppas verkligen hon visar sina fina sidor idag hehe. Min första utställning och jag har en fin Miss Ginger valp, inte dåligt det inte;)
Min uppfödare Ida har fått stå ut med mina lustiga frågor haha, men som sagt denna värld är helt ny för mig. Och jag hoppas Zoey och även jag kommer tycka det här är roligt:) 

Zoey gick och la sig den sömntutan, hon kommer nog sova hela vägen i bilen också sen. Sen är Zoey nummer 19 i våran ring. Så första timmen borde vi få gå in i ringen:)
Hinner hon vänja sig lite vid miljön också, men vi kommer vara där i tid. Och det känns skönt så vi slipper stressa:)
Jag hoppas jag funkar som i alla andra sporter när jag tävlat, hästhoppninh och agility...att när jag kommit in på banan släpper nervositen och jag är helt inne i vad jag ska göra och ser inget runtomkring. 


Jag kan nog sitta och skriva hur mycket som hellst nu "tänk om tänk om". Nu avslutar jag detta inlägg och skriver ett nytt sen när vi är klara idag. 
Håll tummarna idag för Miss Ginger´s Harriet Houdini.

 

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards