minibrudarna

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Lina Kimmegren - 3 oktober 2014 10:54

Igår på förmiddan tog jag med båda hundarna upp till klubben, det var första gången för Zoey!:) Det var inget folk där då, träffa bara Eva:)
Så det blev en mjukstart för lilla råttan, men Camilla och hennes hundar kom också upp. Men dom har Zoey träffat förut.
Jag och Lea träna först lite högerslalom, hon fixa hela slaomoet faktiskt 1 gång. Annars träna vi bara på 4 pinnar. Hon blir trött fort. Men det gäller att vara lyhörd så man inte tragglar när hon är trött och inte vill.
Vippan träna vi också när Camilla kom upp, 3 gånger sen vill hon inte mera haha. 
Sen körde vi en liten bana, balansen och slalomet var med i den. Hon går ur slalomet första gången man kommer, men när man gör om det så tar hon hela ..vänsterslaom då alltså.
Hon gjorde fina kontaktfält igår, är mycket nöjd över träningen igår. Vi träna även massa byten, kände att jag hade koll på vad jag gjorde, det va mycket knöligt i slutet,men lite utmaning vill man ju ha;) Tack Camilla för hjälpen!

Lilla Zoey och jag lekte lite inne på plan, hon sprang genom en tunnel själv<3 Så duktig! Lea och hon lekte även där inne med, Lea in i en tunnel och Zoey efter haha. Vi avslutade träningen med lek inne på appelplan, det tyckte Zoey va kul,även Lea sprang lite;) hehe


Idag blir det promenad i skogen, och sedan svänga in på plan och träna vippan med. Så vi kommer någonstans! Imogon är det träningstävling på hundklubben som står på schemat:)

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards