minibrudarna

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Lina Kimmegren - 16 oktober 2014 08:45

Vi började ju dagen igår med en promenad med Lollo och hennes hundar, Lea va lite stressad i början som alltid, men hon lugna ner sig ganska snabbt tycker jag(för att va Lea) ;) 
Zoey satt gött i bärväskan med en filt hehe, hon fick gå lite sista biten innan vi var hemma:) Det regna ju igår med, men tyckte det gick bra endå. 
Kvällen igår blev inte som planerat, blev ingen långpromenad igår kväll tyvärr men men. Vissa dagar blir inte som man tänkt sig. 

Jag ska handla med min mamma om en stund, efter det blir det morgonpromenad med mina råttor:) Blir skogen idag så dom får springa av sig lite.
Eller Zoey får göra det, Lea springer ju inte runt haha, hon är så tråkig ;)

Skulle va fint om man kunde dra upp en stund till klubben sen och träna SLALOOOOOM! Fårse om min kära mormor kan komma hit sen och ta hand om Saga medans jag drar dit :)

 

Lea · Träning · Zoey
Av Lina Kimmegren - 16 oktober 2014 08:40

Igår så testa jag utställningskopplet lite här hemma, Sofie fick förhinder så det blev tyvärr ingen ringträning i hennes trägård haha. 
Så jag satte på Zoey utställningskopplet och gick lite här inne, hon gick as fint (enligt mig) haha. Sen tänkte jag det, måste skicka en film till Ida (hennes uppfödare). Och då skulle hon ju börja lukta och inte vilja gå framåt haha så typiskt. Men Ida fick 2 filmer endå, hon gick ju framåt lite hehe. Men det såg tydligen bra ut:) 
Ska testa att gå lite med henne ute idag med tänkte jag:) 


Världens bästa Zoey<3


 

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards