minibrudarna

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Lina Kimmegren - 15 oktober 2014 10:57

Igår var det sista kurstillfället på agilitykursen, tiden går så himla fort. Vi avslutade kursen med en "tävling" vi fick köra en bana 2 gånger. 
Large hundarna börja, så jag titta på dom som va före mig. Jag starta sist av alla small hundar.
Det var en enkel bana, hon hade så bra sug hela banan, och va med mig hela tiden. Våran svårighet var ju slalomet då vänsterslalom kunde hon inte igår haha. Så frustrerande! Men det är ju bara att träna mera på det helt enkelt:) 
Jag är as nöjd annars över min råtta<3


Trodde aldrig förra hösten att jag skulle sitta och skriva om liksom agility, utan mera " Lea sprang bara iväg och muppa sig mot andra hundar idag osv". Men så blev det ju inte, vi kan faktiskt köra agility:) Och det är ett stort steg, trodde aldrig vi skulle komma dit vi är idag<3 


Zoey var med igår också en stund, Andreas va och titta så Zoey va med honom. Hon hälsa lite på några småhundar,och träffa lite nya människor. Hon va så trött igår när hon kom hem, gick och la sig på direkten:P Lilla <3

Nu är det bara att vänta in att klickerkursen ska börja (endast 2 tillfällen), sedan är det aktiveringskurs!:) 
Det gäller att hålla igång;)

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards