minibrudarna

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Lina Kimmegren - 30 oktober 2014 08:49

Nu var det ett tag sen jag skrev...igen...Men har inte haft lust att blogga, så därför har det inte blivit av!
På Lördag ska jag och Lea vara med på våran första inofficiella agilitytävling, vi ska va med i blåbärsklassen (bara hopphinder och tunnlar) samt hoppklass och agilityklassen. 
Det ska bli mycket intressant och se hur Lea beter sig, nytt ställe,och sen är tävlingen i ett ridhus med. Och vi har aldrig varit i ett ridhus, så vi får se hur det går. Jag är jättenöjd om hon bara är med mig och kör banan, sen får vi diska oss och ha hur många fel som hellst. Bara vi kommer runt!
Är lite nervös inför slalomet, då hon börjat ta dom första pinnarna sedan hoppar över en pinne och fortsätter! Vippan är jag såklart också nervös, över men det går som det går. 


Ska träna nu på morgonen med Malin, kul med sällskap! Kommer först nöta lite slalom och vippan. Sedan kanske köra någon liten bana eller nått:) 
Zoey ska också med så henne gäller det att klä på hehe. 

Jag vaknar idag med halsont och snorig...typiskt. Men det är bara att bita ihop. Tänkte vila imorgon, sen är det ju tävling på Lördag!!

 

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards