minibrudarna

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Lina Kimmegren - 2 september 2014 08:50

Hej alla läsare!
Det här är första inlägget på Zoey och Leas blogg, jag tänkte dra en kort presentation om hundarna. Jag är nämligen sjuk, men vill komma igång med bloggandet igen.
Lea. 

Är en 5 årig jack russell tik, som jag haft i ca 3 år. Och innan det så bodde hon hos min mamma. Hon är en stressad liten sak, det är endel jobb kvar med henne.
Det jag och Lea älskar att göra är att träna agility, det är på agilityplan som hon är som mest samarbetsvillig. Hon älskar det!
Hon är en mycket speciell hund lilla Lea, jag kommer skriva en mer utförlig presentation inom dom närmsta dagarna:)
 


Miss ginger´s Harriet Houdini (Zoey).
Är det nya tillskottet i familjen, hon flytta hem hit i Söndags! Hon är en Prazsky Krysarik tik på 8 veckor. Jag har köpt henne från världens bästa PK uppfödare, Ida! (missgingers.se).
Jag har haft kontakt med Ida låååångt innan Zoey föddes, innan Lolli Zoeys mamma börja löpa. Så detta hundköp är väldigt planerat, och jag vet vad jag har köpt för något. 
Zoey känner sig mer och mer hemma här det märks, men lite pip är det ibland. Hon är jätteduktig på nätterna och sover fram till halv 6.
Annars är det fullfart en stund, och sedan sova...osv...Hon har nog inte riktigt kommit igång en, för hon är faktiskt väldigt lugn endå.
Vi har inte hunnit med så mycket en, hon har träffat mina föräldrar,och min syster som kom hit igår. Sedan träffa hon min väns mops Göte igår, Zoey undra vad det var för flåsande grishund;) Hon va väldigt trött igår kväll när vi sågs, så hon va ganska ointresserad och lite rädd. Men jag hoppas dom finner varandra Göte och Zoey<3
Zoey hade jag tänkt att ställa ut lite, vi har en planerad utställning i November, sedan ska vi självklart köra agility med när hon är gammal nog, så jag hoppas hon ska tycka det är roligt!:)
Det kommer att komma en mer seriös presentation om Zoey med inom dom närmsta dagarna.
 

Hundliv · Lea · Zoey
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards