minibrudarna

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Lina Kimmegren - 8 september 2014 19:05

Jag och Lea tog en ordentlig promenad nu på kvällen, vi gick i skogen vid hundklubben. Vi mötte Annelie och hennes hundar, så vi gick varvet runt med dom. Trevligt!:)
Sen när Lea och jag gick hem blev det lite mentalträning för henne. Så nu är hon färdig för idag:)

När vi kom hem så va det Zoeys tur, att träna lite ordentlig kontakt ute. Vi gick bort till fotbollsplanen här där vi bor, hon fick va lös. Vi tränande hennes namn, kontakt när jag säger hennes namn, det gick jättebra. Mycket bättre en här hemma utanför.
Sedan så gick jag lite och hon stanna först kvar och sedan kom i fullfart mot mig, då får man massa beröm<3 Hon är så himla duktig!:) 
Så jag hoppas hennes namn "sitter" snart, men hon har gjort stora framsteg sen igår. Så snart vet hon nog vad hon heter;)

Annars idag så har Lea och jag tränat trixs, och Zoey har fått träna hennes namn och lite stå:) 


Och nu har hundarna lekryck hahah, eller Zoey far runt som en galning!:p

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards