minibrudarna

Alla inlägg den 3 september 2014

Av Lina Kimmegren - 3 september 2014 08:47

Hej alla läsare!
Jag är fortfarande sjuk, men hundarna behöver ju sitt endå. Vi har gått en promenad nu precis, fast Zoey går ju inte några längre stäckor eftersom en valp inte ska ha någon "motion". Men hon har fått gå korta sträckor i koppel, och sedan fått gå lite lös i skogen:) Det tyckte hon va roligt, men som sagt man bär henne ju mest. Lea går ju därimot haha, hon fick leta lite godis och sådär. Så nu klarar hon sig några timmar. 

Zoey sover jättebra på nätterna, jätteskönt! Idag vakna hon 05.50 istället för 05.30 :) Idag är det lite mer fart i henne, nu börjar hon bli som en valp haha. Gud vad hon fart runt nu på morgonen:P Men hon känner sig nog mera hemma här nu. 
Nu blir det mys med vovvarna och vila, så man blir frisk någon gång!

//Lina och minibrudarna

Hundliv · Lea · Zoey
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards