minibrudarna

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Lina Kimmegren - 11 september 2014 11:30

Hej alla läsare!
Vi kom in för en stund sen från våran "morgonpromenad" förmiddagspromenad kanske man ska säga. Jaja, vi har varit ute i över 1h, Zoey har fått gå lite då och då som alltid. Både lös och i koppel, hon tar så fin kontakt med mig lilla råttan<3 
Lea var endå ganska lugn för att vara hon, aktivera henne endel innan vi drog ut när Zoey sov. När Andreas kommit hem ska jag ut och göra nått skojsigt med Lea, våran egen tid. Och efter det brukar jag och Zoey gå ut och busa och träna lite :)

Lea sover nu, och Zoey är lite övertrött misstänker jag. Men hon går väl också och lägger sig snart:) Allt går iallafall jättebra, har inte hänt någon olycka inne på 3 dagar, och sammanlagt har det hänt 5 olyckor inne sen hon flytta hit, och på Söndag har hon bott här i 2 veckor :) 


//Lina

Hundliv · Lea · Zoey
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards