minibrudarna

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Lina Kimmegren - 15 september 2014 12:54

Nu tror jag att jag hittat en bra väska som jag kan ha Zoey i, hon är inte stor..och väger inte mycket. Men det är endå jobbigt att gå och bära på henne på långpromenaderna när vi går med Lea. Så en väska måste jag skaffa, så jag slipper bära på henne. Eftersom hon inte går några längre sträckor.
Vill inte ha en rosa blingblingväska, sänder ut lite fel signaler...Tycker inte att hundar ska sitta i väskor, men med valp är det ju annat dom SKA INTE gå långpromenader. Och eftersom jag har Lea som behöver sina långpromenader och jag vill ha med Zoey, så får det bli en väska! Längtar tills hon blir stor och får gå långpromenader. Men tiden går fort;)


(skulle hellst vilja hitta en helsvart väska.hehe)


 

Mycket praktisk bärväska / front carrier

Det finns ett förvaringfack på framsidan


Väskan har en stadig bottenplatta


Koppelfäste finns inuti väskan


Nätfönster på kortsidorna för god ventilation


Axelremmarna korsas i ryggen och en rem går runt midjan - väskan sitter bra på och man har båda händerna lediga


Väskan kan vikas ihop och tar då liten plats

Av Lina Kimmegren - 15 september 2014 12:28

Då var det Måndag vilket menas med att Saga inte är på dagis, och jag är ensam med alla mina barn;) Vi började dagen med en promenad, Zoey testa jag ha att under vagnen. Gick faktiskt väldigt bra! Hon fick gå lite då och då.
Annars har vi inte hunnit med så mycket mera idag, men dagen är ju inte slut en. När min man kommit hem från jobbet så blir det promenad i skogen med båda hundarna:)


Just nu har Zoey damp, lite övertrött tror jag haha. Så vovvarna lägger sig nog snart och sover :)


 

Hundliv · Lea · Zoey
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards