minibrudarna

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Lina Kimmegren - 6 september 2014 07:53

Hej! Igår blev det mycket för lilla Zoey, på eftermiddan åkte vi till mina föräldrar, Zoey fick träffa en katt för första gången. Men mammas och pappas katt är snäll, hon är som en hund haha. Så det gick jättebra! Hon behövde ju göra nummer 2, tog ett tag innan hon hitta ett bra ställe;)
Först var vi bara ute för Saga lekte lite i sin egna lekpark där, så hundrna sprang runt lite och så. 
Sen gick vi in, och då vakna lilla råttan till haha. Men hon va jätteduktig, mamma och pappa myste med henne också. Det gilla hon, hon är så framåt och glad:) 
Zoey sov hel kvällen igår typ, lilla råttan <3

Nu ska vi fokusera på namnträning, så hon vet riktigt säkert vad hon heter. Så inkallningen sitter! Läste nämligen att om man tränar det riktigt bra, kan hon lära sig en bra inkallning på 1 vecka. Så bara att sätta igång:)

Om en stund ska jag och Lea upp till hundklubben och träna agility, då får Zoey vara hos Fjäder och Göte så länge. Zoey är inte välkommen där förns hon fått sin spruta vid 12 veckors ålder, eller 13 ja dom ändrar ju hela tiden;)!
Ska bli kul att träna lite agility!:)


Just nu är det morgonbus, så dom håller på!<3


   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mitt liv med mina galna råttor. Zoey är en prazsky kryasrik, och Lea är en "jack russell" utan stamtavla. Jag tränar och tävlar i agility, Zoey ska tävlas i det med när hon har åldern inne. Har även fastnat för utställning. Vi brukar även läg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundliv


Ovido - Quiz & Flashcards